onsdag den 7. november 2007

Fravalg



Når jeg ser alle de her valgplakater med alle de håbefulde, glatskurede kandidater, tænker jeg: Kan man ikke bare stemme dem alle sammen ind? Så mange drejer det sig jo ikke om alligevel. Og så bagefter vælge de værste fra. Det er selvfølgelig lidt det samme, der foregår allerede, den nye metode er bare subtraktiv, ikke additiv.

Der er jo ingen, man reelt har lyst til at stemme på i det felt af abnorme meddanskere, så det er nok nemmere at vælge fra. Man ved jo altid, hvad man i hvert fald ikke vil have.



I øvrigt, hvis man spørger mig, fører Ida Auken på lækkerhedsbarometret. Jeg ved ikke, om hun ser sådan ud i virkeligheden, og jer er imod dynastier, men det er et godt billede. Hvem er fotografen? Det kunne jeg godt lide at vide, men 5 minutters research har ikke afsløret noget. Jeg kontakter kandidaten og afventer svar...

***UPDATE***
Fantastisk, jeg har fået svar allerede (inden for et kvarter). Det gør ikke noget, hvis det ikke er Ida selv, for sikken service:
Kære Gudsrost,
Det har Søren Malmose - se hans hjemmeside på www.malmose.com

Mvh Ida

Ingen kommentarer: