mandag den 9. november 2009

Mandag murren

***
Jeg kom igennem weekenden, men også kun lige med nød og næppe, nu glæder jeg mig til at komme på arbejde og holde fri.

Jeg overvejer at hyre folk til at renovere mit hjem i stedet for at forsøge at gøre det selv, og det dårligt, og bruge tiden på at arbejde i stedet for. Det passer mig som regel godt at betale mig fra noget. Hvem har fundet på det med, at det er godt at gøre det selv?

I dag sagde jeg til min kone: – Hvis du bruger malertape, kan du få en lige kant.
– Ikke hvis jeg sætter det skævt op.

I kan selv forestille jer resten. Det var en lang og nedslående morgen. Sov over os. Igen. Jeg er deprimeret og overvejer selvmord.
***

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Finn deg noen å snakke om det med. Du må ikke gå og skrive om at du overveier selvmord HER. Her er det jo ingen som kan hjelpe deg (til å bli bedre altså ;-)
Håper du kan slappe litt av på jobben ;-)

Carmen

Anonym sagde ...

Har du overvejet en elskerinde?

Anonym sagde ...

Du er ikke alene - det var en lorteweekend! Og nu blir det en lorteuge...

Sonny

Kaare sagde ...

Jeg hader ALT!