tirsdag den 11. september 2007

Barnagtige ønskedrømme

Da jeg var lille, ønskede jeg, at jeg havde hår ligesom Tarzantvillingerne. Her tænker jeg navnlig på de to lokker foran.





Men helst ville jeg have hår ligesom Rahan.


Rahans hår var vanvittigt udtryksfuldt og fulgte hans bevægelser godt.

*

På kvindesiden har Lillefix det flotteste hår...


Som det dog skinner.

...men Frøken Jannes er også flot.



I drømmesekvensen er Frøken Jannes hår længere og løsere end ellers.

*

Jeg syntes i øvrigt også, Børge fra Olsen-Banden havde fedt hår, tro det eller ej.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Burt Reynolds bakkenbarter?

Mandejammer sagde ...

Man har lov at drømme. (Se i øvrigt mit indlæg illustreret med Burt som foldeudmand.)

Anonym sagde ...

Burt Reynolds kropsbehåring?!

Mandejammer sagde ...

Okay, det er i overkanten.
(Bedre end ingen kropsbehåring ville nogen måske sige.) Men det var bakkenbarterne, sgu'da, der hentydedes til, også selvom man ikke kan se dem på billedet!