søndag den 9. september 2007

Der er altid nogen der stormer ud

Mens jeg forsøgte at se den latterlige, åndssvage landskamp, med lyden skruet ned, spillede min kone Der bor en ung pige, Kattejammerrock, Du er så smuk og dejlig og Sebastian’s Romeo på min rejsegrammofonen. Hun sagde hun hellere ville se Wayne’s World 2 på Zulu, og mine to døtre brokkede sig. Så kom vi op og skændes over emner omkring tabt arbejdsfortjeneste, mens børnene bønfaldt os om at holde op, og til sidst gik min kone i byen i høje hæle ca. 25 minutter inde i første halvleg.

Senere kom hun hjem og gav mig kinky sex.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Heldige asen!

Mandejammer sagde ...

Ja. Først fik jeg det for mig selv, og så kom hun hjem og "fik det ud af systemet", tillakket som hun var.

Anonym sagde ...

Fik du smæk?!

Mandejammer sagde ...

Nej, ikke det.