tirsdag den 4. september 2007

Nye landvindinger

Lad champagnepropperne springe! Jeg kan med stolthed melde, at jeg, jeres ydmyge blogger Mandejammer, nu står øverst i Google, når man søger under "flaprefisse".

Jeg har for resten altid bedre kunnet lide udtrykket "pladderkusse", fordi det plejede at stå malet på en tankstation ude i Gentofte, og man kunne grine af det, når man kørte forbi.

Til gengæld er jeg pr. d.d. droslet ned på en andenplads under "Bøsseklubben Dinglepik” (trofaste læsere vil erindre, at jeg en overgang førte den kategori), hvad det så end skal betyde. Jeg vil nøje overvåge situationen og forhåbentlig med tiden genvinde det tabte.

Det kan til stadighed undre mig, hvor åbent og uberørt der endnu er derude i Khyberrummet, i hvert fald når det drejer sig om god, gammel dansk sprogbrug og kultur. Tak.

1 kommentar:

Mandejammer sagde ...

"Fissepikket" skrives hermed for første gang på det verdensdækkende netværk.