onsdag den 12. september 2007

De trænger til kærlighed (men hvem skal give dem den?)

Jeg tror, politikernes problem er, at der er ingen, der kan lide dem. Hvem kan f.eks. lide Anders Fogh? Ikke nogen jeg kender.
Er der nogen i hele verden, der kan lide Bertel Haarder?

H.T. Schmidt til gengæld ser godt ud i stramme cowboybukser. Jeg kender hende ikke, men jeg kan se på hende, at hun er vild med sex. At hun kan lide det.*)

Ellers er jeg ikke politisk. Jeg har heller ikke stemmeret, kun ved lokalvalget. Der stemte jeg på hende med perlerne, men hun er siden hen gået over til de Konservative. Jeg skulle have vidst det. Det var perlerne.

Til gengæld var der en SF’er ved regionsvalget, der så uhørt godt ud, men jeg så desværre først plakaten med hende, da jeg havde stemt.

Villy Søvndal ligner en idiot med den der pibe.

PS Min kone fortæller mig, at jeg er en idiot, fordi jeg går op i, hvordan politikerne ser ud. Men det er alt, hvad jeg ser. Jeg kan ikke høre efter, hvad de siger.

PPS Det er Foghs og Haarders officielle billeder fra Statsministeriet og Kulturministeriet. Fnis!

PPPS Hvem var det, der sagde, at alle politikere er abnorme?


*) Ellers ligner hun mest en klonet Lykketoft.

Ingen kommentarer: