tirsdag den 25. september 2007

Jeg delte et intimt øjeblik med min kone i sofaen for 14 dage siden


Hun sad med hånden på en måde, som er meget karakteristisk for hende, som hun altid har siddet, og jeg tænkte på og fortalte hende, hvor rart det var at se hende som sig selv, typisk, som hun altid har været.
Hun: Du kender mig så godt.
Jeg: Jeg kender dig ud og ind. Og ud og ind og ud og ind og ud og ind og ud og ind og ud og ind og ud og ind og ud og ind.
Hun: Haha.
Jeg: Hver gang jeg tror jeg kender dig, så kender jeg dig én gang til.

Det er 95% autentisk dialog fra et langvarigt parforhold.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du mener selvfølgelig autistisk dialog?

Suzy Q sagde ...

og for at nå op på 100% skal du nok huske at tilføje den sidste, manglende replik:
Hun: "Puhh-leeeaaazzeeee".

(Patton, er vi for hårde?)

Mandejammer sagde ...

Det er 95% garanteret autentisk!