tirsdag den 20. januar 2009

Begrebsforvirring

***
Min kone sagde her til morgen:
– Hvis du virkelig elskede mig, ville du støvsuge.

Jeg har været så dum at sige flere gange på det sidste, at jeg elsker hende.

Så gad jeg ikke smøre hende nogen madpakke.



Okay, jeg forsimpler lidt. Hvad hun sagde var:
– Du siger, du elsker mig, men så synes jeg, du skulle vise det på andre måder. Vil du høre hvordan?...
– Nej, sagde jeg og gik ud af køkkenet.
– Okay, sig det bare, sagde jeg og kom ind igen.
– Gu’ vil jeg ej, sagde hun.
– Du vil have jeg skal støvsuge, ikk’?
– You’re such an asshole.

Og fordi hun kalder mig et asshole, gider jeg i hvert fald ikke smøre hende nogen madpakke.
Eller noget andet.
Fuck.
***

4 kommentarer:

Annie Fryd sagde ...

Kvinder skal stryges med hårene, og derefter tages ved håret... Efter at du har støvsuget! Hvor svært er det lige at huske?

Mandejammer sagde ...

Hvad med mig og mine behov?

Anonym sagde ...

Stik den i støvsugeren, brormand. Okay, det er måske ikke helt som et blowjob. (Gætter jeg på.)

Mandejammer sagde ...

Tak, det har jeg prøvet. Det virkede usundt = som en dum ide = en mulig ulykke.