torsdag den 15. januar 2009

Skranten

***
Min gud, jeg har så ondt i lænden, jeg kan dårligt bevæge mig. Det har stået på hele ugen. Jeg er bange for at blive et af de mennesker, der altid går og ser sure ud, og så er det fordi de har ondt i ryggen.



Jeg fik resultatet af min blodprøve. Jeg plejede at være bange for at have for højt stofskifte, nu er der fare for, at jeg får for lavt stofskifte. Symptomerne på lavt stofskifte er depression og træthed. Hvem har det? Hvem har det?!

Jeg skranter, og snart er jeg død.



Overhørt hjemme hos mig i går efter sengetid:

– Skal vi bolle?
– Du har ondt i ryggen.
– Nå ja, jeg har sgu da ikke ondt i pikken!
– ...zzZZZ!

Men det er løgn. Jeg har faktisk ondt i pikken. Og mine nosser er lange.


Dagens soundtrack:


Skip James: Devil Got My Woman.
***

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan godt lide lange nosser. Er der hår på?

Mandejammer sagde ...

Det vil jeg ikke nedlade mig til at svare på.

Anonym sagde ...

Har du prøvet med omvendt psykologi? Prøv at lade som om, at du er fuldstændig ligeglad med sex og spil bolden over til din kone. Hvor længe ville der gå? Ville det være slut med sex for altid? Kunne du magte eksperimentet mere end 10 minutter inden du ville gå tiggergang igen?

Mandejammer sagde ...

Ok, det har jeg prøvet masser af gange. Efter to uger giver jeg op. Men jeg kender altså også bedre fremgangsmåder end den her nævnte.

Anonym sagde ...

I stedet for at gå hen til lægen, så gå forbi lægen, gå en tur.

Det siges at hjælpe både på depression, blodtryk og stofskifte :-)

Fed blog, ellers . . .

Kedelige kommentarer :-(
Osse min; egentlig. For belærende.
Der SKAL jo jamres hér!

Anonym sagde ...

Hvis du nu fik vokset bollerne, ville du virkeligt have noget at jamre over (jeg sværger ved gud!)

Mandejammer sagde ...

Læser Elin: Nej nej, endelig ikke. Jeg kan godt lide at blive belært.

Husk nu at lytte til Skip James, også du der bollevokser.

Anonym sagde ...

Hvis du var èn hund, var du forlængst aflivet...

Anonym sagde ...

Forædderiske impersonator!

Mandejammer sagde ...

PS Jeg kan ikke gå en tur (med hunden selvom jeg ingen har), fordi jeg har ondt i knæen.

Mandejammer sagde ...

altså knæeT.