torsdag den 8. januar 2009

Et ord der åbner døre, og det er ikke "sesam"

***
Her er et godt tip: Hvis du har ondt i knæet, så sig til din læge, at du vil have det "udredt". Det er et ord, der åbner døre. Ellers gider de ikke gøre noget.

Det virkede for mig. Jeg havde det som hovedpersonen i Brazil, der kan nægte håndværkere adgang, fordi de ikke har formular "27B-stroke-6".


"Central Services. You rang, sir?"


Dr. Tuttle går i sving. Nu skal alt nok blive godt igen.

Tak til hende moren, jeg talte med, der havde fået sit knæ "udredt" på privathospital.


Knækam til udredning. Haha.
***

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

En knæudredning? Av for satan da, det gør ondt, min ven.

Mandejammer sagde ...

Det er forhåbentlig løgn!

Mandejammer sagde ...

Hvad har jeg nu kastet mig ud i, bare fordi det er gratis?

Anonym sagde ...

Overse ikke det fakta at privathospitaler bemandes af KIRURGER, hvis egentlige mål her i livet er at snitte i folk, subsidiært at tjene penge. Derfor betyder knæudredning for dem: at finde en god grund til at hvæsse kniven!!

Unknown sagde ...

Det faktum!, undskyld!

Mandejammer sagde ...

Jeg kan tage et par indspøjtninger, men jeg har ikke lyst til at blive snittet i.