mandag den 16. marts 2009

Der er nogen dage det eneste jeg har at holde fast i er min kærlighed til kaffe

***

Kaffen er sand glæde.

Kaffen er en elsker der aldrig svigter.

Den er der altid for dig, når du har brug for den.
Den er en skulder at græde ud på.
Jo sortere den er, jo lysere ser man på det.
Kaffen er god til sidste tår. Min er.
Og hvis du var her,
skulle jeg gerne give en kop
fyldt fra bund til top
med den gode, sorte bryg.
Så kom og hyg!



Hil Java i dag!



Se lige, hvor fantastisk min crema er i dag:

***

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du, den der hyllesten kan man sikkert gi til de fleste snikende, lumske venner..som hugger deg i bakhodet når du er som tryggest og snur ryggen til..men det er koselig så lenge det er koselig. Det er som regel det.

Mandejammer sagde ...

Kaffen er snigende og lumsk? Hugger mig i baghovedet? Er det det samme vi taler om (på hvert vores sprog)?