fredag den 20. marts 2009

Sur nar - Hvad er der galt med mig?

***
Endnu en morgen hvor jeg har råbt ad min kone og hun ad mig. Og børnene har grædt, og jeg har smækket døren i hovedet på min datter og sagt: – Ja, gå væk fra den onde, onde far og hen til den gode, gode mor!

Fordi jeg synes det var tid til at skynde sig i skole.

Min kone har en udtalt evne til at dele familien op i mig og dem.

– Far er sur over noget, og så går det ud over os andre, som hun sagde.

Nu har jeg ødelagt det hele igen.
***

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis du ikke snart holder op med at inddrage dine børn i jeres patetiske parforholdskrise, så kommer jeg efter dig!

Anonym sagde ...

Lad mig lige omformulere min forrige kommentar, der kom til at lyde lidt for meget som en trussel fra en gal øksemorder. I stedet burde der stå:

Hold venligt op med at gøre dine børn ulykkelige af egoistiske grunde. På forhånd tak.

Mandejammer sagde ...

Det er ikke med vilje.
Ja, det skal jeg nok.