fredag den 20. marts 2009

Intet har jeg udrettet i dag

***
To timers arbejde, det er ikke særlig godt. Jeg har været her i otte.
Hvor er tiden blevet af? Jeg har bare siddet og stirret ud i luften.

En dag, når min kone opdager denne (hemmelige) blog, vil hun sige: – Er dét, hvad du har brugt din tid på?

– Ja, vil jeg svare, og så vil jeg skære mine pulsårer over.




PS Min tragedie i livet er, at jeg aldrig har fået bygget gode vaner op. Jeg har skilt mig af med et par dårlige, men jeg har aldrig lært arbejdsdisciplin. Jeg plejede at sidde oppe hele natten for at få tingene færdig, men det kan jeg ikke mere, nu jeg er gammel og har børn. Således har jeg intet udrettet i mit liv, selvom jeg så gerne ville. Og mig med alle mine gode ideer.

PPS Nu kan jeg se frem til en spændende weekend i familiens skød.
Min kone sagde til mig: – Hvor tit støvsuger du egentlig?
Det var retorisk.
Jeg har lyst til at gå ned og købe pommes friter og cigaretter.

***

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hm. Du vil nok hellere kikke på nogle billeder så:
http://www.flickr.com/photos/sacamoto2003/3349882932/in/photostream/

Unknown sagde ...

husk at hoppe ned i et badekar, inden du snitter - det sviner sku så meget . . .

Mandejammer sagde ...

Meget opkvikkende. Hm.

Ja, det er bare at tage hensyn.

Hm.

Unknown sagde ...

hm hm

^^