mandag den 30. marts 2009

Fremskridt

***
I dag tvang jeg mig til at lytte til hele min kones lange historie om, hvordan hendes dag havde været. Det var helt vildt kedeligt, men jeg forblev fokuseret og nikkede de rigtige steder og stille medfølende spørgsmål. Eks.: "Hun må jo være sindssyg." Eller: "Er der ikke regler for sådan noget?" Mit kropssprog afslørede ingenting.

Det er en god koncentrationsøvelse, en slags transcendental meditation på den hvide stribe på motorvejen.





Her står, at den slags styrker parforholdet.
***

3 kommentarer:

Joan sagde ...

Du får helt sikkert dejlig sex i aften

Anonym sagde ...

Ahh-du har sltså dine viktigste evner som ektemann i behold etter lang ørkenvandring. Ikke verst. (Hva er egentlig verst ?!?)

Mandejammer sagde ...

Det kommer an på, hvad man sammenligner med.