fredag den 6. marts 2009

Lås på min læbe

***
Min kone ude fra køkkenet: – Har vi ikke mere parmesanost? … Nåja.
Så fandt hun den selv.
– Læg mærke til, havde jeg nær sagt, – at jeg ikke bryder ud i sarkasme og triumf, når du ikke kan finde noget.
For det ville virkelig ikke have været konstruktivt og fostret dialog og gensidig respekt. Næh, bid dig i tungen, unge mand, det smører fremskridtet, skriver jeg i min lille lommebog. Altid klar med blyanten, når der er noget, der ikke skal siges.


Jeg skal virkelig holde fred i dag, for i aften skal jeg have fisse. Koste hvad det vil og andre klichéer. Jeg har skiftet lagener og barberet min næse. Alt skal være klar. Alligevel er der så meget, der kan gå galt. Et enkelt fejltrin og … ak! Men i aften skulle den ligge lige til det mellemste ben. Hoho.


***

18 kommentarer:

capac sagde ...

Held og lykke - og fisse!

Anonym sagde ...

Fisseeeeeeeeeeee!

Anonym sagde ...

Fisse er stærkt overvurderet.

Mandejammer sagde ...

Tak for de gode kommentarer.

Anonym sagde ...

Fik du så noget? Jeg ved min mand prøver samme taktik...nogle gange virker det. Andre gange skvatter jeg bare om på sofaen...PS. Kvinder vil også gerne.Vi er bare også så anstrengende, at vi ikke altid selv kan finde rundt...:-/

Mandejammer sagde ...

I er helt sikkert anstrengende, som du selv siger, men hvad du mener med at 'finde rundt', forstår jeg ikke. Og tak for interessen i øvrigt.

Anonym sagde ...

Finde rundt!? Det er noget med, at smide alle de stresslag væk, der har megatopprioritet - uanset hvad og finde rundt om dem og tilbage til, at vi i virkeligheden rigtig godt kan li' sex...(for det kan vi jo!)

Mandejammer sagde ...

Det er fuldstændigt vanvittigt at give topprioritet til stresslag.

Anonym sagde ...

Hov, hov...det er her du skal kende forskellen. Mænd stresser af med sex. Kvinde skal være afstressede for at kunne ha' sex. Det er det, der er hele humlen...og det kan da godt være, at du synes, at det er åndsvagt...Men du det sgu' da godt...

Kærligst Susling Ørting

Mandejammer sagde ...

Jeg forstår mig ikke på sånoget, jeg ved bare, at det er et mas.

Mandejammer sagde ...

(Foregiven naivitet)

Anonym sagde ...

Det er derfor du er jammermand

Mandejammer sagde ...

Ja. Og så fordi jeg jamrer meget.

Anonym sagde ...

Jammer er skægt, men det er ikke sexet. Med mindre man tager sig en Moressey-attitude...og ham er der da nogen, der synes er sexet...(gælder så ikke lige mig :-))Men de findes...Håber stadig du fik noget! Min mand var helt færdig af grin - og noget andet !!??? - da jeg viste ham dit indlæg. Du er klart ikke alene.

Mandejammer sagde ...

Tak. Noget andet hvad var helt færdig af?

Anonym sagde ...

Samme jerimade som dig, vel nok! Jeg ved det jo godt...og det kan så også være en stressfaktor...

Have fun..

Sus, der megasnart må se at få sig noget sex, så hun ikke skal leve på, hvad andre får :-/

Mandejammer sagde ...

Gå ud og giv din kæreste og dig selv noget sex LIGE NU! Og kom gerne tilbage og foræl, hvordan det var.

Mandejammer sagde ...

altså fortæl.