tirsdag den 31. marts 2009

Vrid dig i lyset

***
I min dagdrøm for år tilbage havde jeg en hær af assistenter til at gøre alt det kedelige for mig. Jeg forvandlede mit rum her til en fabrik. Det mindste kunne jeg slippe af med. I stedet for har jeg bare siddet og gemt mig under en sten.*)

Det er ikke nemt ikke at have nogen fremdrift.

Jeg har ikke engang malet nok til at beskæftige mig selv.



*) Idé: Mal billeder af regnorme og tusindben og bænkebidere og hvide ting, der vrider sig. Køb en lommelygte.
***

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu slapper jeg mer av; du virker å være så tiltaksløs at jeg ikke behøver ligge våken og frykte at du begår selvmord...

Mandejammer sagde ...

Jeg har ikke kræfter til at løfte kniven eller binde strikken.

Anonym sagde ...

...og er for fattig til å leie noen inn for jobben...

Mandejammer sagde ...

En selvmordshjælper?

Homostalker no. 1 sagde ...

Jeg skal da gerne bistå! (Har også nogle ting jeg gerne vil ha' afprøvet! ;o)

Mandejammer sagde ...

Du er ækel.

Homostalker no. 1 sagde ...

Årh tak, Jammermanse! Syns du virkeli'?! :D

Mandejammer sagde ...

Jeg bryder mig ikke om dine vamle hentydninger.