torsdag den 24. april 2008

Fejlslagen, omend ikke tilsigtet dansk kultureksport

Jeg havde nogen forskellige venner med hjem. Vi røg noget pot, og jeg satte et bånd på med Lars Hugs Kysser himlen farvel (en nostalgisk tripper for mig fjernt fra fædrelandet derhjemme – historien foregår i New York).

– Nå, nu skal vi også til at gå, sagde alle folk og udvandrede en masse. Det var nedtrykkende. Her troede jeg lige vi skulle til at hygge os. Vi var ikke halvvejs gennem side 1.


Note 1: Jeg skyder skylden på Lars Hug.

Note 2: Jeg skulle have fulgt mit første instinkt fra da pladen kom frem: Hvad er det for noget med mågerne og stranden?



Billede t.v.: Lars Hug. Han ligner Michael Moore.
Billede t.h.: Maleri af Lars Hug med kunstkritisk kommentar.Hvorfor skal popstjerner altid tro, de kan male? Det er uartigt.

5 kommentarer:

capac sagde ...

Kære Jammermand, var det ikke omvendt? Var Hug ikke først maler, så popartist? Hvorfor skal malere tro at det kan være popartister?

Mandejammer sagde ...

Det ved jeg ikke noget om. Hvilke malere tror de er popartister?

Anonym sagde ...

Lars Hug.

Mandejammer sagde ...

Tjek.

Mandejammer sagde ...

Jeg synes bare ikke han er maler.