fredag den 4. april 2008

Let’s face it, I’m losing my looks

Jeg plejede at kunne overleve på min naturlige nuttethed, det kan jeg ikke længere.

Som jeg diskuterede med min ven rockstjernen*), registrerer yngre kvinder mig slet ikke. Jeg dukker slet ikke op på radaren. Til gengæld får man mange kåde blikke fra kvinder omkring 50.

Jeg er løbet ind i muren.
Det er vel almindeligt.

Hvad bliver det næste, at jeg mister min gode forstand?


*) Et par praktikanter i studiet spurgte ham: – Er du Poul Krebs?
Den sved.

8 kommentarer:

Rose of Aberdeen sagde ...

Jeg troede du havde mistet din forstand for længe siden!

Mandejammer sagde ...

En noget blasert udtalelse, vil jeg nok mene.

Regitze sagde ...

du mister nok hørelsen i højfrekvenserne først.
så er det godt, du kender mig.

Mandejammer sagde ...

Jeg forstår ikke... Kan du uddybe?

Regitze sagde ...

jeg kan fitte hørerør.

Mandejammer sagde ...

Jeg tør ikke engang tænke på, hvad det vil sige!

Regitze sagde ...

:)

helt ude af sammenhæng kom jeg til at tænke på, at du i det mindste ikke har en elskerinde at slås med.
det ku være værre.

Mandejammer sagde ...

Ja. Mere drama jeg ikke har brug for.