lørdag den 12. april 2008

Lost Weekend

Jeg er skidesur over, at hun bare skrider. Tid til at tænke! Jeg ved, hun skal til fest i aften, og i går var hun garanteret også ude. Hold kæft mand, jeg kaster op. Hvorfor skal jeg finde mig i det her?

Jeg overvejer, om hendes taktik er at gøre mig så sur, at jeg ikke gider det her lunkne, lumpne ægteskab. Lad os sige, at hun bruger sin tænkepause på at bolle en eller anden stodder (det er nemt for en kvinde, hvis det er det, det handler om, det er klart), hvad skal jeg så gøre, finde mig i det?

Fuck.

Det er det, der ligger omme bag ved dagens kølige fokus. Jeg har været meget vittig og præcis, som en mand der bruger sin tid på skafottet godt.

Jeg kan ikke stole på hende.

2 kommentarer:

/many sagde ...

Har du fortjent hende?

Mandejammer sagde ...

Som straf?

(Jeg tror ikke på, at der er noget, der hedder fortjener. Det lyder som om, der er retfærdighed til.)