mandag den 28. april 2008

Sånoget elsker jeg

Jeg har lovet min datter at købe noget sort gaffa, så vi kan reparere hendes sværd til rollespil, men jeg har selvfølgelig ikke fået det gjort – for hvem når nogensinde i Silvan eller hvor man går hen, for ikke at gale om udgiften – og så var der lige nogen, der stillede en rulle ud på gangen sammen med en masse andre ting, de skiller sig af med (som jeg også tog!)

Leve forsynet!

Hvad du har brug for, det får du på din vej.

Jeg elsker at falde over ting, jeg står og skal bruge.


Foto: Her er beviset.



3 kommentarer:

Mim sagde ...

...det svært nødvendige - det kommer af sig selv helt af sig selv helt af sig selv osv.

Anonym sagde ...

Jeg finder aldrig noget brugbart. Til gengæld kan jeg godt li' at bruge penge!

Anonym sagde ...

(Jeg roder heller aldrig i skraldespande)