søndag den 13. april 2008

Modspil


Min kone er kommet hjem igen, og nu er jeg skredet.

Ud på arbejde. Hun siger, at vi har meget at snakke om. Jeg ved ikke, om jeg har lyst til at høre noget. Jeg er ikke i humør til at sige noget. Jeg tror, jeg nøjes med at lytte.



Jeg har fået åndenød igen.
Jeg rækker efter røgtobakken.

Jeg er under et sådant pres, at jeg glider ud til alle sider, som en af de der gummimarsmænd, man trykker på, som gul budding fra hundens øje, som en overmoden camembert i en brystpumpe.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kunne du ikke fundere lidt over, hvad i alverden, der gør, at du ikke allerede for længst er gået fra hende? Eller hun fra dig? Det er i hvert fald en stor gåde, når man læser med her.

Mandejammer sagde ...

Vores dybe kærlighed binder os sammen.

Rose of Aberdeen sagde ...

Make up sex?

Mandejammer sagde ...

Vent at se.