fredag den 11. april 2008

Vanen tro

Det er meget jeg kan gøre for overhovedet at holde sammen på mig selv. Min kone er skredet midt i min travleste tid på året. Desto mere drama. Så føler man rigtig man lever.

Jeg stod og talte med en ude på gangen i går, der lige var flyttet fra sin kæreste, og som hun sagde: - Så føler man da noget.

Hun skred engang fra mig under stort drama, midt i at jeg skulle lave alle mine afsluttende opgaver til skolen.

Det giver et vist hvad skal man sige fokus at forsøge ikke at bryde hulkende sammen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nårh, såååå såå, mandejammer.
Du skal nok få det 'godt' igen.
Græd du bare løs. Det er i orden at være ked af det.
Og sikken en drama queen du er gift med! Forstår at vælge sine tidspunkter med omhu, hvaba!

Mandejammer sagde ...

Omhu, buhu.