fredag den 11. april 2008

Hold det grønøjede uhyre stangen

Jeg er fuld af vrede og jalousi.

Jeg tænker på, hvor irriterende min kone er, nu hvor hun er ude at more sig og have plads til sig selv.

– Hvis det er dig selv, du leder efter, sagde jeg, behøver du ikke gå så langt.
Som om det betød en skid.

Jeg ved ikke, hvad jeg har lyst til mere. Hvad, skal jeg bare sidde og vente på, at juryen kommer ud med sin dom?

Tanken om, at min kone er ude at realisere sig, driver mig til vanvid. Jeg har ikke lyst til at sove, det gør det bare værre.

Jeg tror, jeg ser en dårlig tv-serie.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så får du noget tid for dig selv (som du helst vil). Fremragende!

Mandejammer sagde ...

Ja, bortset fra børnene.

wildskud sagde ...

ser du.... der kommer en dag, hvor man til sidst glæder sig over at hun da for hulen efterhånden snart har fået snøvlet sig til at komme ud og realisere sig selv, bare lidt.

"kan du for f..... da ikke bare smutte på café med tøserne eller se en film i biffen?? ... et eller andet...! GØR NOGET! ! ! Jeg har været ude at fiske så mange gange den sidste måned... ! ! Jeg er træt af fiske ! ! ! og hvad dælen ind i hede hule blankpolerede... nej.... HØJ-GLANS-POLEREDE.... helvede ligner dét sådan at komme og ødelægge min største fritids-flugt-vej??
SKRID!!! MOR DIG!!! FÅ ET LIV!!!

Hvis ikke den dag er kommet hos dig, så tro mig... den dag vil du sætte stor pris på denne tid, og ryste lidt på hovedet af din tankeløshed ;)

Anonym sagde ...

DIN KONE OPFØRER SIG SOM EN PIK.
- OG DU SOM EN GAMMEL FLÆBENDE KUSSE!

Mim sagde ...

En lille trøst: Du er ikke den eneste i verden, der ikke kan finde ud af at tage et ansvar for sit eget liv og sine egne valg :-)

Mandejammer sagde ...

Jeg har ikke noget mod at være en kusse. Jeg kan godt lide kusse.

Mandejammer sagde ...

PS Jeg kan godt lide det med den højglaspolerede. Forsinket tak for den gode kommentar.

Mandejammer sagde ...

Altså glans.