tirsdag den 22. april 2008

Min største frygt

Min største frygt er, at civilisationen går under.

Jeg kan godt lide elektricitet.

Når man desuden har et barn med diabetes, er det afgørende, at civilisationen består.



Nu har jeg også smittet mine børn, så jeg får en til dag herhjemme med hyttekuller.

Min kone skred bare på arbejde, mens jeg var i bad, uden foregående aftale om, hvem det forventedes at skulle blive hjemme og passe det syge barn. Det er faren ved at være så fleksibel som jeg er, at alle folk skider på ens tid. På den anden side er det min fleksibilitet jeg lever af.

Jeg er pissesur.

Min kone aner ikke, hvor egoistisk hun er. Jeg glæder mig til at høre hendes retoriske krumspring for at forklare, hvorfor hendes seneste selviske handling i virkeligheden var til fælles bedste.

(Nu har hun lige ringet. Det var en misforståelse.) Hmm...

Nu sidder jeg her.

Ingen kommentarer: