tirsdag den 8. april 2008

Jeg er på røven

Jeg har aldrig i min tid som blogskriver været så skrøbelig og svag, som jeg er nu.

Jeg mødtes med en til kaffe (digtersken, der kaldte mig en kusse sidste år, og sagde, jeg skulle holde op med at pive og lyde som en jøde), og hun fortalte, at en bekendt, der ikke kunne huske mig, godt kunne huske mig, fordi jeg var "ham den deprimerede fyr". Men det er lang tid siden, jeg sidst har set ham, og det er intet imod, hvordan jeg har det nu.

Jeg er bange for, at jeg kan se det på mig. At jeg er blevet synligt ulykkelig. Jeg er et nervøst vrag.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis du nu holdte op med at pive og jamre... ja så er der vel ikke noget eksistensgrundlag for mandejammer længere ... så fortsæt bare klynkeriet ... Jeg er i hvert fald én af dem, der finder det forfriskende og hyggeligt ;)

Mandejammer sagde ...

Forfriskende? Hyggeligt! Kan du forestille dig, hvordan JEG har det?! Piv, klynk, jamre!

Suzy Q sagde ...

Det er lissom Britney Spears.
Gladiatorsport.
Og FRELSEREN, glem ikke det!

Mandejammer sagde ...

Jeg er sikker på, at der en mening med den sidste kommentar, men jeg ved bare ikke, hvad det skulle være, hvor meget jeg end vrider hjernelapperne.
Jeg brænder ud lissom Britney? Oh...

Anonym sagde ...

Britney er osse en kusse!

Mandejammer sagde ...

Hva fanden!

Anonym sagde ...

Måske er du en kusse, der bare trænger til...

Mandejammer sagde ...

Det svimler for mig.