onsdag den 23. april 2008

Formålsløs udfyldning af spalteplads – muligt blogsperiment forude

Er det almindeligt at få nogen andre til at skrive sin blog? Jeg tænkte, nu hvor min egen blog alligevel er blevet infiltreret af såkaldte venner, der tror de kender mig, kunne jeg få dem til at skrive bloggen et stykke tid.*) Ville nogen kunne se forskel? Hold udkig efter dette snedige eksperiment hen ad vejen, når I mindst venter det.

De tror, de kender mig. Kan de også lyde ligesom mig? Don’t touch that dial.




*) Så skriver jeg deres imens. Ligesom Bowie og Stones med Angie og Rebel Rebel, iflg. rygtet.

4 kommentarer:

Klaus sagde ...

der er jo talrige eksempler på at døde forfattere fortsætter med at skrive løs, så hvorfor ikke..?

Mandejammer sagde ...

Så er det en aftale. Jeg skriver videre efter min død.

Klaus sagde ...

æret være dit minde...

Mandejammer sagde ...

Det var hvad jeg ville have sagt, havde jeg levet.