torsdag den 10. april 2008

Min taktik


Her er min taktik, som jeg formulerede den i går:

Det jeg skal gøre, er at holde min kæft og lytte, så længe det er nødvendigt. Og så i det hele taget styre mig og tage mig sammen i alle aspekter af mit liv. Men én ting af gangen: Først lytte og holde min kæft. Ikke prøve på noget.

...og som virkede meget godt, selvom jeg ikke kunne lade være med at lave enkelte vittigheder.

Så siger hun: – Jeg tror ikke, vi kan finde ud af at leve sammen.
Og så udbryder jeg: – Du tror ikke, vi kan finde ud af at leve sammen? Vi har levet sammen i 20 år! Hvor mange folk kender du, der har gjort det?

Vi ligger i skyttegravspacifisme.


PS Jeg kom i tanke om en af mine vittigheder, der faldt mod slutningen af vores intense samtale: – Hvad vil du have, nye køkkenskabe? Haha.

2 kommentarer:

Klaus sagde ...

ja, mange parforhold når ikke længere end til den første verdenskrig... ved du i øvrigt, at jagerflyenes maskingeværer dengang blev smurt med en variant af amerikansk olie..? af samme grund valgte de fleste af piloterne at flyve med ble på...

Mandejammer sagde ...

Hold op!