onsdag den 2. maj 2007

Guldkorn fra guruen

Min guru sagde: Alting er en fælde.
Min guru sagde, at det værste han vidste var at flytte eller få malet lejlighed.
Min guru sagde: Tag et brusebad, så får du det 15% bedre. Og det er sandt.

Min guru sagde også, at selvom der er dage, hvor man ikke har noget at lave, skal man finde på noget, om det så bare er at gå ud og købe sig et stykke sæbe.

Min guru endte med at slå sig selv ihjel. Sidste gang jeg så ham, stak han hovedet ud af vinduet og sagde, at jeg ikke skulle komme ind.

Det var langsomt selvmord. Han drak i soveværelset og faldt tit om og slog sit hoved. Engang drak han en flaske Listerine. Han drak aldrig offentligt. Og så tog han en masse piller. Han havde tre køkkenskabe fulde af piller. Min far lavede engang en intervention og smed alle hans piller ud. Er du gal, hvor blev han sur.
Han ville have, jeg skulle spørge læger, jeg kendte, om de ikke kunne skrive recepter ud til ham på sovepiller.
Til sidst havde han ødelagt sit jernhelbred og døde på hospitalet.

Ingen kommentarer: