fredag den 25. maj 2007

Mere fra samme skuffe – endnu en dag skudt i foden

Jeg har ikke lavet dagens gode gerning hele ugen. Jeg ved ikke, hvad der er galt med mig, andet end det sædvanlige. I dag har jeg cyklet ned til byen efter toner til min printer, så har jeg frokosteret og siddet udenfor i solen og korrekturlæst en tegneserie som en vennetjeneste (idet jeg tilsyneladende er fysisk ude af i stand til at sige nej, og det udnytter man). Det er for den samme fyr, der er på vej til Brasilien med sin familie. Hans serie er komplet blottet for historie og frivillig humor, men han er en glimrende tegner af syre (se illo til højre).

Det eneste fornuftige jeg har foretaget mig hele ugen - og det har ikke noget med dagens gode gerning at gøre - er at dyrke boldspil både onsdag og torsdag i stedet for bare onsdag. Det eneste jeg har lyst til for tiden er at springe rundt efter en bold.

Når jeg har arbejde, brokker jeg mig hele tiden, og når jeg ikke har arbejde, som nu, er det værre, for så har jeg kun mig selv at hade for ikke at nå noget af det, jeg godt vil, selvom jeg har alle forudsætninger for det.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er fortabt.Join us......

Mandejammer sagde ...

Hvad? Hvem er I?!