torsdag den 10. maj 2007

Han er så umanerlig gammel

Hvorfor skulle min far absolut fortælle mig, at han var min mor utro fire måneder efter de blev gift. Med hendes bedste veninde. Første gang de var væk fra hinanden. "Det var helt naturligt", som han sagde, så selvsmagende som Jack Lemmon i Short Cuts.

Min far har et kartotek over alle de kvinder, han har været sammen med. Min mor er velsagtens også i det. Med karakterbedømmelse. Jeg vil tro, vi finder det mellem hans ting, når han dør. Så er det bare, hvem der skal arve det (jeg kan jo lægge det ud på nettet). Han har efter sigende også nøgenbilleder af min mor liggende. Dem kan jeg så slås med mine brødre om.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu har jeg først lige opdaget din blog og ikke læst dine indlæg igennem, men jeg har et spørgsmål: Har du så lavet en sang der hedder "Mandejammerrock"? (evt sammen med Vesterbro ungdomsgård)

Elfo sagde ...

LANÇO DAQUI UM REPTO A TODA BLOGOSFERA PARA QUE TODOS, HOJE À MEIA NOITE FAÇAMOS UMA ORAÇÃO PELA PEQUENA MADELEINE PARA QUE DEUS PERMITA QUE ELA VOLTE PARA CASA SÃ E SALVA. PARA OS AMIGOS BAHÁ'ÍS, SUGIRO A "EPÍSTOLA DE AHMAD"

Mandejammer sagde ...

Det er mine læsere: En har ikke læst mine indlæg, den anden kan ikke dansk!

Anonym sagde ...

– og så hende fra landet . . .

Undrer mig alligevel over, at flere ikke kommenterer dine rigtig gode og underholdende indlæg!

Generelt syntes jeg at specielt danskere er for dårlige til at kommentere!

Mandejammer sagde ...

Typisk danskerne!
Og tak.

Anonym sagde ...

Hmmmmmm . . . !!

Så er gudsrost også typisk dansk???

Mandejammer sagde ...

Jeg kan aldrig finde ud af at kommentere (en kommentar der understreger sin egen pointe). Som en god dansker siger jeg noget, hvis jeg har noget at sige. Resten af tiden kan man så sidde og måle sit spyt med en lineal, hvis du forstår hvad jeg mener.

Anonym sagde ...

Jeg syntes din far lyder som en gammel dinglepik.

Mandejammer sagde ...

Til dels.
En dag kan jeg beskrive hans gode sider.

Anonym sagde ...

Jeg er både danskskrivende & medlæsende, aå jeg må jo ifølge definitionen hellere kommentere: Altså det der kartotek... Jeg går ind for så meget håndfast sex som muligt, men hvis man føler trang til at opretholde kartotek over sexpartnere, er der så ikke noget lidt galt med én?
Eller er man bare jernalder-blogger af sex-blogger varianten?
Og er det så bare en understregning af pointen om, at der stadig noget galt med én?

Mandejammer sagde ...

Det er Playboy-generationen. Min far er jævnaldrende med Hugh Hefner. Men jeg er glad for han ikke ER Hugh Hefner!

Mandejammer sagde ...

Jeg har en opfølgende bemærkning: Ang. kataloger over seksuelle erobringer kommer jeg til at tænke på Jack Nicholson i "Carnal Knowledge" og hans lysbilledserie "ballbusters on parade".