søndag den 27. maj 2007

Tak, jeg pjækker

Jeg har sendt min kone af sted til sin venindes 40-års fødselsdag i Lille Næstved i sin nye sommerkjole fra H&M. Børnene er hos deres bedsteforældre.
For at fordrive tiden har jeg været nede hos J. Per og se ham fyre fire joints af, mens vi riffede over, hvordan alting er galt i samfundet og det ikke er altid, man gider være med.
Han er en shaman på den måde, at han ryger så meget, at man ikke selv behøver.
Nu vil jeg få pizzamanden til at lave min aftensmad og se, hvad der skulle gemme sig i stakken af brændte låne-DVD’er.

4 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Du har ikke tilfældigvis LOST sæson 3 afsnit 11 liggende, vel? Min mand har kun optaget HALVDELEN.
*fnys*

Mandejammer sagde ...

Jeg stod af på Lost efter en håndfuld afsnit (af 1. sæson). Jeg ved godt, det er meningen, at historien skal være symbolsk, men personerne opførte sig for tåbeligt. Hvorfor f.eks. brænde flyvraget af? Når man kunne sove inde i det? Eller lave en tømmerflåde af hynderne? For ikke at tale om ledningerne og al elektronikken osv. osv.

Selv er jeg på 3. afsnit af HBO-serien Carnivale, der er rimelig afslappende mystisk. Og så ser jeg frem til The Shield sæson 4 og 5, der ligger klar hos min pusher, når jeg trænger til det næste fix.
Det er hvad serierne angår. Nu vil jeg se en en regulær film.

Suzy Q sagde ...

Det var heller ikke Lost til dig, det var Lost til MIG.

Mandejammer sagde ...

Hmm. Ja. Desværre nej, der kan jeg ikke hjælpe dig.