onsdag den 30. maj 2007

Læserpleje

Jeg vil gerne have lov at takke den læser, der i en kommentar sidste uge foreslog, at jeg afkrævede min kone sex under trussel om skilsmisse. Med dette i sinde (bortset fra truslen, der er overdrevent ballistisk) og således bolstret konfronterede jeg midt i sidste uge min kone med mine behovkrav og forventninger og tanker deromkring.
Og det lykkedes! Resultatet var sex. Ikke det bedste jeg nogensinde har fået, men rigeligt fint til husbehov. Jeg har godt nok ikke fået sex siden*), bør bemærkes, men her er noget at bygge videre på.**)

*

I samme åndedrag lad mig i fuldstændighedens tjeneste irettesætte den læser, der d. 13/4 kommenterede, at man ikke kan låne Kurt Vonnegut på Københavns Kommunebiblioteker, hvilket man skulle tro var løgn. Og det er det også. Jeg har lige kigget efter, og det kan man godt***), selvom det ikke er noget imponerende udvalg.


*) Det er også løgn, for jeg fik i går, men der havde jeg skrevet dette, og så gad jeg ikke lave det om.
**) Se ovenstående note.
***) Altså ikke manden selv, det er klart, men hans bøger (haha).

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

"Jeg vil gerne have lov at takke den læser..."
Er din kone lækker? Hvis ja er jeg frisk på en trakant.
Mvh
"Den læser"

Anonym sagde ...

Sorry.
-Trekant, naturligvis.
"Den læser"

Mandejammer sagde ...

Den læser er blevet rigeligt takket allerede. Tak.