onsdag den 23. maj 2007

Ikke som Trine Dyrholms røvballer i De største helte*)

Der stod en mand foran mig i køen i Silvan med voldsom hårvækst på næsen. Jeg havde god tid til at studere fænomenet i modlyset fra indgangspartiet, fordi han ville tage varer tilbage uden en bon. Selv barberer jeg min næse næsten dagligt. Hvad er det for et liv?


*) Hvis der er nogen, der kan huske den scene, hvor solen står op bag hendes røv i en hytte i Sverige og fremhæver halvmånernes gyldne dun. (Det er det eneste, jeg husker fra den film.)

Billedet her er fra en tegneserie om fordelene ved at barbere sin næse (link).

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

http://www.trinedyrholm.dk/Blandet/den_noegne_engel.htm

Mandejammer sagde ...

Det er ikke fordi, jeg er den store Trine D.-fan, bør siges, men pænt tak for linket, der dog mangler et 'l' tilsidst, som i: http://www.trinedyrholm.dk/Blandet/den_noegne_engel

Anonym sagde ...

?!

Mandejammer sagde ...

Jeg kan ikke se det sidste af URL'en her på min skærm. Det er forklaringen.