torsdag den 7. august 2008

Baglås

***
Så, nu har hun skældt mig ud og kritiseret mig igen foran børnene. Og hvad der kunne have været hyggeligt og rart (en aftenbader) – eller i det mindste stille og roligt – er blevet til et latterligt psykodrama, og jeg var nødt til at gå min vej. Enten det eller blive og tage min del af skænderiet, så hun kan sige, at jeg hidser mig op.

Det er det sædvanlige afpresning. Gør tingene på hendes måde "for børnenes skyld". Bliv og tag det eller skrid.

Vi kan ikke foretage os den mindste ting sammen "som en familie".
***

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

lyder som en film jeg har set før et sted.....

Mandejammer sagde ...

Nikolaj & Julie?

Anonym sagde ...

Det er ikke en film!

Mandejammer sagde ...

Er du sikker?

Anonym sagde ...

Driverten: nej.... for mig har det været særdeles virkeligt.

Jammermand: Nej Nikolaj & Julie ender på en god måde.... Det gjorde den her film ikke....

Mandejammer sagde ...

Aha! Det er slet ikke nogen film... (dæmre, dæmre)

Anonym sagde ...

nej.... men billetterne ville gå som varmt brød verden over hvis den var.

Mandejammer sagde ...

Skriv den straks!

Anonym sagde ...

Chapter one.....

The names have been changed to protect the....... ´Guilty???

Nevermind we're beyond the concept of guilt.

Thus begins the story of what could have been the dream to end all dreams......

Mandejammer sagde ...

Okay. Men start med en kraftig hook. Eks.: "Det var en mørk og stormfuld nat..."

Du skal være velkommen til at skrive den færdig her på siden.