fredag den 22. august 2008

Fantastisk kollagemateriale boomeranger tilbage og rammer mig i nakken

***
For et stykke tid siden, da jeg skulle rydde mit kælderrum, smed jeg mit Lademanns Leksikon ud. Nu har jeg fundet et til, jeg heller ikke har brug for. Det ligger nede i gården, men jeg modererer mig og tager kun en 3-4 bind ad gangen (og håber på containeren bliver tømt, før jeg når det hele igennem) og river alle de gode billeder ud. Her er f.eks. et af Birthe Tove:



Verden omkring mig flyder over med elorgler og bogklubbøger.
***

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Mandejammer
Jeg komlige til at tænke på, om du ikke kunne lave et kunstnertema til iGoogle?
http://www.google.dk/help/ig/art/gallery.html
Så ku du løbende fylde op med personlige dæmoner og andet skizzenbogsværker. Det gad jeg godt have.
No shit
Your Arse

Anonym sagde ...

Snakker du med din egen røv? Eller rettere, snakker I aldrig sammen?

Anonym sagde ...

Tal nu ordentligt.

Mandejammer sagde ...

Tak for tippet.
Noget må der ske!

Anonym sagde ...

Jeg gad nok vide hvor mange liter sperm jeg har onaneret efter skønn e Birte Tove, da jeg var knallertrocker i starten af tresserne!!!

Mandejammer sagde ...

Godt sagt.