fredag den 1. august 2008

Etisk forvaltning


Nu har jeg lyttet til mine læsere og vejet deres meninger. Jeg har derfor valgt at fjerne alle oprindelige indlæg om tankefeltterapeutens annonce med den uheldige skatologiske og andre fejlstavninger (se foregående indlæg). Jeg gider ikke tænke på det mere. Det går mig på nerverne. Nok må være nok.

Fra nu af vil jeg aldrig hænge nogen ud, bortset fra de kongelige og folk i udlandet.

Og jeg vil tillige fjerne mine andre indlæg, hvor jeg hænger folk ud, også selvom de hængte sig selv ud først. (Det gælder måske også nedenstående indlæg.)

Men jeg kan stadig ikke lide at blive truet med "IT-politiet", som jeg altså ikke tror findes.

Jeg er også ligeglad med tankefeltterapi. Hvis folk gider betale for det lort, må de selv om det.

Her er et link til en skeptisk artikel om emnet. Det går groft sagt ud på at trykke på "meridianpunkter" på kroppen, mens klienten tænker på sine problemer.

Se også her og her for artikler, der ikke er på norsk.

For at undgå fremtidige misforståelser vil jeg begynde at vise min MJ-e-mailaddresse, og se hvad der sker.

Det er ikke værd at spilde tid på det her, når jeg har så mange andre presserende emner i rørledningen. Jeg vil hellere lave noget andet, f.eks. nøgendans.


Deres hengivne MJ
***

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

*Bedre end kaffe*? Det nærmer sig gudsbespottelse! Moderer straks!

Søren Rindal sagde ...

Hej Mandejammer

Du skal ikke lade dig stoppe af tankefeltpolitiet. Fortsæt med fuld skarphed og rigeligt med jammer.

Herfra nydes bloggen 100%.

/sinatra

Anonym sagde ...

Yeah, nøgendans!!!

Suzy Q sagde ...

Yes, nøgendans!!
Fotodokumentation og indlæg på blog. SÅ skal de få noget at tænke på.

Mandejammer sagde ...

Det var hvad jeg havde tænkt mig.