fredag den 15. august 2008

Halvvejs ud

***
Jeg var halvvejs på arbejde i dag, før jeg kom i tanke om, at jeg skulle have taget bussen og cyklede hjem igen. Men min nye cykel var ikke færdig alligevel, så jeg måtte gå det sidste stykke. Jeg kan ikke fordrage at gå nogen steder hen. Mit knæ gør ondt.

Jeg har sat mine kontaktlinser omvendt i (de har forskellig styrke, h/v hhv.).

Jeg havde et skænderi med min kone i går, fordi hun sagde, at jeg ikke forstod hende, og hun ville ikke tro på mig, lige meget hvor mange gange jeg sagde "jo, jeg gør", og nu vil hun ikke tale med mig. Jeg skulle ikke have sagt noget. Det er altid det smarteste.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

ved du hvad.....?

Set sådan lidt i bakspejlet, kan jeg kun sige at du nok har ret....
Eller....
Jeg har skam gjort forsøget. Tro endelig ikke andet.... Men et skænderi der bare VIL tages giver ikke op. Man kan ligesågodt gøre kort proces, og få det overstået. En ting har jeg dog lært i forbindelse med de skænderier. Man må ikke gøre det samme som den man skændes med. Man må ikke blive vred. Man må ikke blive højrøstet.Disse ting er "hende" beskåret at gøre. Man må ikke smække med døren. Man må ikke..... noget som helst. Ikke engang give hende ret. Det eneste man må, er at komme med argumenter der kan forværre hele situationen. Ethvert modargument vil alligevel forværre situationen. Så hvad kan jeg sige.... ??? Born to lose.....

Mandejammer sagde ...

Suk.

Peter sagde ...

Min ven sagde " Bare giv konen ret"
Konen sagde " Tror du jeg er helt idiot ?"
AV!

Mandejammer sagde ...

Haha! En kilden sag.

Anonym sagde ...

Måske HAR hun ret? Du forstår hende måske bare ikke?

Mandejammer sagde ...

Jeg har forstået det, jeg har forstået det, jeg har forstået det!