mandag den 4. august 2008

Regnvejrsdagsaktiviteter (forts.)

***
Intet som en biftur for at man kan føle sig som en brik i et forbrugerspil. Især hvis man er dum nok til at gå i Palads.


Prøv lige at se nogen irriterende udtryk den Panda har. Gode kampscener.

Kung Fu Panda
– okay film, selvom det ville være bedre, hvis familien gad komme ud af slikbutikken, så vi ikke gik glip af starten.

*

Hvad er jeg et overflødigt ornament på den her familie? Ingen hører efter, hvad jeg siger. Det har været den mest irriterende dag i mit liv. Jeg har aldrig spildt min tid og mine penge så grusomt. Intet hvad sådan en familie kan foretage sig interesserer mig det fjerneste.
***

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

"Intet hvad sådan en familie kan foretage sig, interesserer mig det fjerneste."

Det er dine egne børn du taler om!
Kan du slet ikke glæde dig på deres vegne over at de har en god dag?

Mandejammer sagde ...

Jeg var træt af familieaktiviteter.

Men bare rolig, de er mig en evig kilde til glæde og forundring. Det er bare ikke altid, at jeg gider være med.