onsdag den 13. august 2008

En verden af nye oplevelser

***Fire måneder efter min beklagelige skade genoptræner jeg min forstuvede, endnu hævede ankel med et vippebræt. Jeg havde aldrig i mit liv troet, at jeg ville stille mig op på sådan et fodformet, ethjulet skateboard, men nu står jeg der næsten dagligt og laver mindst halvdelen af de anbefalede øvelser, og det virker. Nå.

Det kan altså betale sig at gøre noget ved tingene.



Fodnote: Der er mange ting, jeg aldrig havde forestillet mig, jeg ville gøre. I mine unge dage, da jeg var principfast og karakterstærk, nægtede jeg at gå i korte bukser. Jeg mente ikke, man kunne gå i korte bukser inde i byen. En sommer tomlede jeg ned til Spanien og Portugal i sorte jeans og rejste rundt. Jeg nægtede også at bruge en rygsæk. Det er ikke ting jeg går så meget op i længere.
***

Ingen kommentarer: