tirsdag den 7. april 2009

Afgået

***
Oh gud, mit ægteskab er fuldstændig forstenet. Der er ikke en gnist tilbage. Jeg har masser af lyst, okay?, men jeg kan ikke blive ved med at ligge og skøjte rundt oven på hende, uden at vide hvad der sker. Jeg kan ikke tale om det. Det er pinligt.

Min nye taktik med ikke at gøre noget for det hjælper ikke, men jeg vil se, hvor lang tid, der går, før hun gør noget. Det er lang tid. Lang, lang tid. Jeg tror virkelig ikke, hun bryder sig om mig. Der er ikke noget, der tyder på det modsatte. Jeg har ondt i hele kroppen. Alting er galt. Jeg har ondt i hovedet, i øjnene, min hjerne værker.

Tænk, at det virkelig skulle lykkes mig at ende uden glæder i livet. Jeg er begyndt at spise chokolade og gå til bageren, det lidt det hjælper.

Den er helt gal. Jeg kan ikke se en ende på det andet end døden. Jeg trænger til at være sammen med en, der har lyst til at være sammen med mig.
***

4 kommentarer:

Susling sagde ...

JM, jeg tror du skal "møde" ham her (hvis ikke du allerede har)

Læs dette indlæg:

http://beologen.xtrablog.dk/spyt-i-mundvigen-post12140

Enjoy!

Anonym sagde ...

Sådan taler en sand kunstner! Kan du i det mindste ikke bruge den elendighed til at skabe nogle smukke depressive værker?

Anonym sagde ...

Hva får deg til å tro at Døden har lyst til å være sammen med deg ?

Mandejammer sagde ...

Death is not so picky.