fredag den 19. oktober 2007

Alm. noia

Jeg har det løbende, som om nogen vil bryde min dør ned og råbe: – Du er en bedrager!





Det har ikke noget med denne blog at gøre, det er generelt.

Jeg synes ikke, at jeg er det, jeg giver mig ud for. Det er så tyndt, hvad jeg har at præsentere.
Jeg har aldrig tid til det, jeg godt vil. Og den tid, jeg har, bruger jeg på noget andet.
Hvad hedder en phony på dansk?

Jeg føler mig som en af dem, der går rundt med en tom guitarkasse, eller bedre endnu en tom kontrabaskasse.

Problemet er, at jeg aldrig kan tage mig sammen til at komme i gang med noget som helst. Som nu f.eks. Jeg bliver ved med at springe hen til min computer. Kan jeg så straks holde op! Jeg har et nyt formsprog at opfinde. Der er så kort tid nu, at jeg også gerne nøjedes med et gammelt formsprog. Hvasomhelst!

Ingen kommentarer: