tirsdag den 16. oktober 2007

En noget flad fornemmelse


Jeg sad hele dagen og forberedte min genialt formulerede ansøgning (den med de "krybende klunker") til New York, og da jeg endelig blev færdig med at finpudse genialiteterne og fik den sendt afsted, bouncede den lige tilbage i hovedet på mig fra serveren.
Hvad gør jeg nu? Deadline er i dag (i går).
Jeg er åbenbart ikke den eneste, der har det problem (siden der er fuldt).
Og hvorfor er jeg altid i sidste øjeblik? (Jeg ved hvorfor: Det er dødsangsten, der afholder mig fra at gøre noget færdigt, det læste jeg et sted.)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Færdig med at finpudse genialiteterne -- eller skulle der have stået genitalierne?

Anonym sagde ...

Ja netop: Finpuds genitialerne!
Skræl løgene og glæd din kone i stedet for at udtænke lumpne flugtveje bag hendes ryg.

Anonym sagde ...

Du må lære at være ude i god tid ;)
Er også en "sidste øjebliks"-type desværre. Men det er ris til egen... i reglen.

Anonym sagde ...

anonym: Er du MJ`s kone? Eller er du Harvey Pekar?

Deadline my ass. Er du den bedste og kan sælge dig selv så går den igennem selv om du vælger først,at sende den om en måned.

Mandejammer sagde ...

Jeg fik en svar-mail fra dem, om at den var gået igennem, efter jeg sendte en desperat, let ekstramail med links i stedet for vedhæftninger, kan jeg berette. Så alt er vel.
Jeg er imponeret af overhovedet at få noget ud af døren.

"Finpuds genitalierne" er registreret.

"Lumpne flugtveje"? ER det min kone? Er det dig, min skat?