onsdag den 3. oktober 2007

Og det er ikke det hele

Jeg får dårlige nerver af ikke at have noget sex eller det, det ligner. Jeg går følelsesmæssigt for lud og koldt vand. Og min kone er ligeglad. [To sætninger slettet af censuren.*] Vi skændes hele tiden. Der er en undertone af mishag og bebrejdelser, der springer op ved den mindste foranledning. Der er ikke en grundtone af tillid og kærlighed. Sådan føles det i hvert fald ikke. Jeg kan ikke se en ende på det her.
Jeg føler mig svag, gennemskueligt svag. Jeg smuldrer mellem fingrene.



* Hele indlægget burde slettes.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg sidder i den anden ende og har ondt i r**** over, at det ikke er ok for mig som kvinde i parforhold at hjælpe folk som dig ud af din pine.

Utroskab burde være støttet af kommunen!

Der findes i øvrigt swingerklubber, men jeg kan bevidne, at det ikke er lige så nemt at få held med som kvinde som det er som mand.

Anonym sagde ...

Nej, omvendt! Kvinder har det nemmere i swingerklubber end mændene.

sjyli sagde ...

Nårh, stakkel!

Er du helt sikker på, at hun er ligeglad, ligefrem? Har I fået Jer en snak om, hvad der foregår?

Prøv at gå en tur sammen, eller lav noget sammen hvor der er tid og plads til at få sat ord på ting, eller bare få følt den andens nærhed.

Mandejammer sagde ...

Vi har ikke tid til noget. Vi når kun lige at skændes, og så hurtigt videre i en stormsky!

sjyli sagde ...

Man har den tid man tager sig, ikke?

Mandejammer sagde ...

Man har kun tid, som vismanden siger.

Anonym sagde ...

Du føler dig ikke værdsat, fordi du ikke får noget sex. Hun kan ikke give dig noget sex, før du viser at du værdsætter hende.

Måske du skulle prøve at lette måsen og gøre noget for hende, som du ved, vil gøre hende glad.

Og du ved vel forhåbentlig, hvad det er?

Mandejammer sagde ...

Jeg har ikke den fjerneste anelse. Men jeg skal tænke efter - for min egen skyld. Hmm...

Mandejammer sagde ...

PS Hvor fedt med gratis samlivsterapi!