fredag den 12. oktober 2007

Det skulle ikke røre mig at blive sat 2 år i fængsel

Lad os nu sige, at jeg bliver sat to år i fængsel. Det skulle ikke røre mig. Jeg er så gammel nu, at to år er ingenting. Jeg skulle hurtigt få tiden til at gå. Jeg kunne f.eks. få skrevet min bog.




*

Så længe de ikke smider mig ind hos de voldelige fanger.
Og her fordrer det mig at undersøge, hvor tit der i virkeligheden foregår mandlig voldtægt i fængslerne. Man kan jo ikke høre om amerikanske fængsler uden det er det første der nævnes.

Fem minutters research senere: Okay, der sker rimelig tit voldtægt af fanger i amerikanske fængsler, og problemet er underrapporteret.

- Organisationen Stop Prison Rape anslår, at 25.000 fanger voldtages hvert år af andre fanger. Hvide fanger voldtages i uforholdsmæssig høj grad. Siger Wikipedia. En undersøgelse for et par år siden i fire stater i Midtvesten finder, at ca. 20% af fangerne bliver voldtaget. 9% af fangerne sagde, at de var blevet voldtaget. Unge mænd overfaldes fem gange så hyppigt. Yikes!

- Det officielle tal fra det amerikanske justitsministerium er 3,15 anklager om mandlig voldtægt pr. 1.000 fanger.


Konklusion: Jeg må aldrig komme i et amerikansk fængsel, for jeg er for lækker.

Jeg har ingen anelse om, hvordan situationen er i danske fængsler.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsan Mandejammer.
Nice blog.

Men du skriver i din profil at du er gift med BØRN, er det nu også smart nu hvor der er så meget focus på de pædofile? Med god grund i øvrigt.

Hilsen
Viking-P i London, UK

Mandejammer sagde ...

Jeg forstår ikke. Jeg har børn, men jeg er sguda ikke pædofil! Eller mener du, at mine børn udsættes gennem min blog her? Åh!
Jeg optræder jo anonymt. Hvem ville nogensinde kunne gætte det var mig?

Det er en værre redelighed...

Anonym sagde ...

Du skriver faktisk, at du er "gift med børn", hvilket jo er lidt småklamt. Dine læsere vil imidlertid vide, at det rent faktisk er din kone du er gift med.
- Så længe det varer...

Suzy Q sagde ...

Bare rolig, Mr. Jammer, du skulle nok få dig en hærdebred boyfriend i Villa Gitterly. Du ville jo også jamre, hvis du ikke blev bemærket, ikk?
:)

Anonym sagde ...

Mord giver da mere end 2 år. Ellers blev jeg da godt nok snydt i sin tid...

Mandejammer sagde ...

Haha. Jeg ændrer det snarligst til "Gift, med børn."

Mandejammer sagde ...

Svar til Suzy Q: Hvis jeg ikke blev bemærket! Som i: – Nu har jeg siddet i fængsel i 2 år, hvorfor er der ingen der gider voldtage MIG?! -?

Suzy Q sagde ...

ja :)