tirsdag den 23. oktober 2007

Min guru og de risici han løb

Kære læsere, I må bære over med de her guru-historier lidt endnu. Jeg et par stykker til liggende, der skal fyres af, når jeg har lavet fikse billeder til dem.

Min guru kunne godt lide at sidde nede i parken og spille skak. Han spillede om penge, og nogen af dem, han spillede imod, var ret skrappe. Han blev ved med at spille mod én, en russer, der altid vandt og tog hans penge. Han kunne ikke forklare, hvorfor han blev ved. Han sagde det var ludomani. Det var det samme, der drev ham til at spille på børsen. Løb det lige rundt, så gik det godt.

Min guru begyndte at ringe efter en luder, der kom hjem til ham. En dag kom hendes alfons med. Min guru drak sig bevidstløs, og de tog hans penge. Eller også havde han drukket sig bevidstløs, da hun ringede til sin alfons, og de tog hans penge. Hun kom ind i mellem og ringede på, og han lukkede hende ind. I hvert fald var det selvdestruktivt og farligt.

Ingen kommentarer: