lørdag den 20. oktober 2007

Forholdsredegørelse - for de nysgerrige


Lige nu går det meget godt mellem min kone og mig (det kunne heller ikke gå værre uden at ende i håndgemæng). Jeg har sagt ting som: "Det du siger bedrøver mig" og forsøgt at være afslappet, som den ene part i dette forhold. Det hjalp også at drikke hård sprit en enkelt aften, for i flere dage efter var jeg fuldstændig afslappet og afklaret, intet rørte mig. (Note til mig selv: Husk det til en anden gang: Når der er knas hjemme, så gå ud og drik dig lam i låget.)

Sidste gang jeg tænkte sådan, at det egentlig går meget godt, eksploderede alting i hovedet på mig næste dag. (Det var ca. et par uger siden, hvis jeg ikke tager meget fejl.) Klog af skade vil jeg derfor træde meget, meget varsomt de næste par dage.
Alting kokser omkring os.

MEGET
MEGET
MEGET
MEGET

*

Som min ven Day-O siger: "You have a contentious relationship.”

Ingen kommentarer: