tirsdag den 9. september 2008

Hovedindretning - det sølverne foer

***
I morges, da jeg vågnede med den sædvanlige smag af død i munden, sagde jeg straks til mig selv, inden for et sekund: Det jeg skal er ingenting. Det kan jeg sagtens klare. Det er bare arbejde.

Hvilket er en usædvanlig optimistisk tilgang, selvom det selvfølgelig er rigtigt nok: Jeg har lavet så meget af det her arbejde, at jeg ved hvad det handler om efterhånden. Det tager bare et vist stykke tid, og bagefter er mig hjerne træt.

Alligevel ved jeg sgu ikke, om jeg kan nå det. Jeg skal nå hjem og lave apple pie.

Og så gider jeg selvfølgelig ingenting, og min motivation er i bund. Jeg gad ikke engang skide, men jeg sku’.

Hvad skal resten af dagen mon bringe?
***

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Jammer

Du trænger til en krammer.

Det er altsammen iorden. Du er god nok og ingen kan dømme én, det kan kun Gud og han er som bekendt død.

Husk kun at trække vejret når du er oppe, ellers får du lort i lungerne.

Susling's ægteviede mand

Mandejammer sagde ...

HOLD
KÆFT
MAND
HVOR
FLOT