tirsdag den 16. september 2008

Indfaldsvinkler – feltnotater kl. 22.27

***
Jeg ligger i sengen og overvejer taktikker for seksuelt at overfalde min kone, når hun kommer i seng: playing it cool, passionens vold osv.*) Hvor patetisk, tænker jeg, jeg kan ikke engang finde ud af en passende liggestilling.

Vi har været sammen snart 20 år, man skulle tro, jeg havde regnet det ud efterhånden. Men det ved jeg dog, at jeg aldrig kommer til.


*) Skal jeg vente til hun er færdig med at læse, er mine hænder kolde? 1000 overvejelser.


***

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hov! Hvad blev der af ham den lækre på modelfotoet!

Mandejammer sagde ...

Jeg gad ikke se på ham mere. Hvad, skal jeg sætte ham tilbage. Sig noget ellers sker der intet!

Mandejammer sagde ...

Okay. Jeg bøjer mig, det er klart.

Anonym sagde ...

Noget! Noget!

Mandejammer sagde ...

Jeg er altid på forkant med mine læseres ønsker og behov.