mandag den 1. september 2008

Jeg skal lære ikke at kommentere folks fysiske abnormaliteter

***
På vej ud af atelieret: – Hov, du har maling på kinden.
– Det er et modermærke.
– Ups.


(Fyren sagde, han var skuespiller. Hvorfor ikke? Se bare De Niros skønhedsplet, der efterhånden har fået en selvstændig karriere.)

I går: – Har du dårligt knæ? Jeg synes du trækker lidt på fødderne.
– Jeg har for korte akillessener. Det har jeg altid haft.
Tænker jeg: – Shit! Hvorfor kan jeg ikke lære at holde min kæft.
Siger jeg: (En eller anden vittighed).


Rene Kirby (Shallow Hal), "the gimp without a whimp", lider af spina bifida.

Man skal lige lære folk at kende.
***

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den vits med DeNiros plet har du stjålet et sted fra! Den har krykker, så gammel er den!

Mandejammer sagde ...

Jeg kan godt lide alle vitser om De Niros plet.

Mandejammer sagde ...

PS Jeg synes det er noget mærkeligt noget at brokke sig over, "Donny".

Anonym sagde ...

Jeg synes "Donny" ret! Du er er en joke-bandit, "Jammer"!