torsdag den 18. september 2008

Die Frühstücken



***

Det første jeg tænker på, når jeg kører hjemmefra om morgenen, er frokost. Kaffen kommer først, men frokosten er vigtigere. Navnlig nu, hvor jeg skal forsøge at tage de tabte pund på.

I dag klappede min kone mig på maven og sagde. – Har du taget på?
Og min datter råbte inde fra sengen med opkastbaljen i skødet: – Du skal se ud, som du gør!


Note: Jeg vil programmere min hjerne til at tænke på noget vigtigt, jeg skal i løbet af dagen, når der ikke er noget at lave, folk beder mig om. Ligesom hvis man skriver en roman, forestiller jeg mig, så har man en vis ide om, hvad man skal næste dag. Men jeg er ikke i nærheden af noget som helst. M.a.o. skal jeg omprogrammeres (BZZ! ZAP! Giv mig et dørslag på hovedet og sæt strøm til).
***

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg begriber sgu ikke at du finder dig i det...

Mandejammer sagde ...

Jeg er den bløde og eftergivende moderne mandetype.

Unknown sagde ...

Sorry, men det var vist i 80erne, at det var moderne :-(

Mandejammer sagde ...

Hmm... Så den moderne, forstående og samspillende mandetype, der forstår at fremtidens parforhold handler om samarbejde og ligestilling, da.

Jeg har i dag bestilt tre bøger af Helen Fisher. Se hendes foredrag om kærlighedens (videnskabelige) natur gennem historien her

Det er ret godt og, synes jeg, opmuntrende.

Mandejammer sagde ...

Der er blevet byttet om på indlæg og kommentarer her, men det skal du ikke tænke på.